Jednym z obszarów moich zainteresowań są realizacje dźwiękowe do projektów multimedialnych / intermedialnych (video-art, udźwiękowienie wystaw, instalacji plastycznych). Na Międzywydziałowej Specjalności Multimedialnej UMFC i ASP w Warszawie zdobywam wiedzę z zakresu operatorstwa, montażu i przetwarzania obrazu, estetyki sztuki nowych mediów i wielu innych.
Wybrane realizacje:
Pod prąd (2008) – video-art - zdjęcia, montaż obrazu i dźwięk - Jędrzej Rochecki. Nagroda publiczności na festiwalu „Dźwiękowe perspektywy ekranu” w Akademii Muzycznej w Bydgoszczy
FABREC (2010) – udźwiękowienie trzech video-art’ów towarzyszących instalacji plastycznej – praca powstała w ramach europejskiego projektu FABREC, w którym brali udział studenci i wykładowcy Akademii Muzycznej w Bydgoszczy, Université Toulouse II Le Mirail (Francja) i University of Art and Design in Cluj-Napoca (Rumunia). Pokaz odbył się we Francji na Université Toulouse II Le Mirail.
Red & Blue (2008) – udźwiękowienie wystawy malarstwa Mirosławy Rocheckiej w Galerii 011 Studenckiego Klubu Pracy Twórczej „Od Nowa” w Toruniu, wernisaż 15 maja 2008 r.
Kręgi czasu (2012) – praca dyplomowa Natalii Oliwiak (UMK Toruń), pokaz w Planetarium im. Władysława Dziewulskiego w Toruniu. Praca otrzymała Nagrodę im. Janusza Boguckiego.
Obiekt centryczny (2012) - część artystyczna rozprawy doktorskiej Anny Kazior pt."Witraż artystyczny jako element architektoniczny oraz jako dzieło autonomiczne", udźwiękowienie instalacji witrażowniczej w Galerii Forum WSP UMK w Toruniu
Toruński Kalejdoskop (2015) - dźwięk i muzyka do animacji fulldome Natalii Oliwiak, zrealizowana dzięki stypendium Rady Miasta Torunia w dziedzinie kultury
Znaki Apokalipsy (2020) - udźwiękowienie międzynarodowej wystawy "Znaki Apokalipsy" w Centrum Sztuki Współczesnej w Toruniu
Kamień na kamieniu (2020) - udźwiękowienie animacji Krzysztofa Kiwerskiego, video art
Pod prąd. Video-art zrealizowany podczas warsztatów "Dźwiękowe perspektywy ekranu" w Akademii Muzycznej w Bydgoszczy
Kręgi czasu Natalii Oliwiak Pokaz odbywał się na kopule planetarium.
Obiekt centryczny Anny Kazior. Dźwięk wydobywał się spod podłogi wprawiając ją w drgania.